loading...
دانلود آهنگ
سید علی آ بازدید : 92 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار


بدترین شکستمو وقتی خوردم که...
با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی...
دیدم گوشیم شارژ نداره...هنوز کمر راست نکردم!!!

@@@@

میگن "ازدواج کنیــــــد تا بیشتـــــــر عمـــر کنید...!"
دانشمنـــــدان ثـــابت کردن که مجـــــردان دوبرابر متأهـــــلان در معرض مـــــرگ زود رس هستند...!
یکی نیست بهشون بگه خـــــب لامصبــــــا مــــــرگ زودرس بهتــــر از مــــرگ تــــــدریجیــه که...! :|

@@@@

نی آدم ابزار یکدیگرند
در اسگل کردن ز هم برترند
چو عضوی به درد اورد روزگار
دگر عضوها را خنده و هار هار

@@@@

رفیقم گوشی glx خریده
حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد
هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد
الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد :|

@@@@

تو کلاس ما از دم همه رفتن ماشین حساب مهندسی گرفتن اندازه یه تبلت
بخدا هیشکدومشون یه سینوس صفر درجه رو نمیتونن حساب کنن(خودمم که هنوز تو بخش تقسیمش سردر گمم)
اما خدا برکت بده پشت ماشین حاسبو
جا برا تقلب نوشتن داره این هوا( )
فقط آخر امتحان باید بگردی ببینی ماشین حسابت تو کدوم قسمت جلسه اس و دست کیه

@@@@

زنگ زدم به بابام میگم یه کارت شارژ بخر واسم نمیدونم چرا یهو آنتن گوشیش رفت
من هی میگفتم الوو الوو...بابام میگفت: هی الوو الوو نکن اصلا صدات نمیاد

@@@@

شادی ها و تفریحات سالم ما تو کلاس اینه که با یه میخ صندلی استاد رو سوراخ سوراخ میکنیم
سپس یه سرنگ ترجیحن بزرگ را از آب(در صورت موجود آب سالم) پر کرده و به اسفنج داخل صندلی تزریق میکنیم
پس از نشستن شخص مربوطه رو صندلی دل بچه ها شاد و پای استاد خنک میشود
تبصره:
برای شادی بیشتر مجوز استفاده از سس قرمز ب جای آب نیز داده میشود

@@@@

دخترایه مجرد تو عروسی ایرانی خودشونو جوری درست میکنن که داماد میگه عجب غلطی کردم اینارو ببین؟!!

@@@@

بعضی شبها که خوابم نمیبره ، یه‎ ‎جوری که مغزم بشنوه میگم: " برم یه کتابی بیارم بخونم".
هیچی دیگه؛
اصن بیهوش میشـم :|
روش خوب و امتحان شده ایه!

@@@@

پسره با دوستش چت میکرده :
پسره: می‌شه یکم دیگه بمونی؟ من خیلی‌ دوست دارم بیشتر باهات حرف بزنم
دختر: نمیتونم، باید برم
پسر: PLZzZZz یکم دیگه بمون
دختر: نمی‌شه!!مامانم گفته اگه الان نرم بخوابم میاد پایین
و سرمو میکوبه به کیبو فگئو تبخد آوعپقبسفدگ دجدو د دکسییدهد قکتو !

@@@@

سر امتحان استاد ها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم !
در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا به عمرشون ندیدن !

@@@@

یه سری هم هستن هنوز رو ماشین ها میان می نویسن :
” لطفا مرا بشویید”
اینا آخرین بازمانده های نسل دایناسورها هستن !

@@@@

اومدم خونه میخواستم لباسامو عوض کنم دیدم شلوارم خیسه
به داداشم میگم آب ریخته روی شلوار من ؟؟؟؟؟
میگه نه پارچ آب ریخت روی زمین با شلوار تو خشک کردم

@@@@

ﻣﻦ ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺭ نیاوردم:
ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﻨﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﭙﺮﺳﯽ ….
ﻭﻟﯽ ﭘﺪﺭﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻥ ﺍﮔﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺷﻮﻥ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻩ

@@@@

رفتم يه رم واسه گوشيم بخرم به فروشنده ميگم قيمتش چنده؟
ميگه چون مشتري هميشگي هستي به شما پونزده تومن ميدم
خوشحال شدم بهش گفتم به بقيه چقدر ميدي؟
گفت دوازده تومن
من O_O
بقيه o_o
واحد بازرسي و نظارت O_o
دلار o_O
كارلوس كي روش o_o

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیگر مرد ایران کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 3,345
  • بازدید کلی : 105,445