loading...
دانلود آهنگ
سید علی آ بازدید : 123 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری

 

 

سلام...خوبی ؟؟؟؟دیروز تو کوچه با اون دیدمت........
متاسفم برات ولی الان عکساتون تو کل شهر بخشه....
(ستاد یاد اوری کار های خاک بر سری)!!!!!!!

@@@@

166نميدانم تا كدامين طلوع خواهم ماند...در كدامين غروب خواهم رفت...اما دوست دارم تا وقتي كه زنده ام

.
.
.
.
تو رو سر كار بذارم!!!!!!!!!!!!

@@@@

گلم،خوشگلم،نازم،قشنگم،بانمكم،عزيزم،تازه با حالم هستم!

@@@@

اگه کسی برای چهارمین بار چیزی رو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدی چی داره می گه، یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاهش کن، حلّه، طرف خودش می فهمه تعطیلی

@@@@

سرتو بذار روی شونه هام خوابت بگیره جا خالی می دم حالت بگیره

@@@@

این اس ام اس رو به 4 دلیل برات میفرستم:
1)خیلی دوستت دارم
2)خیلی باحالی
3)به یادتم
4)ارزش زنگ زدن نداری!!!

@@@@

3تا چیز هست که هیچ وقت هیچ آدمی نمی تونه فراموشش کنه
.
.
.صبحونه......ناهار.......شام!

@@@@

عاقا دماغ پينوكيو تو چشم اگه دوروغ بگم .
با مادر بزرگمينا رفته بوديم حنا بندونه دختر خالش ،
تمام فكو فاميله داماد نوازنده بودن ، ماام كه اولين بار بود اينارو ميديديم ،
مادر عروس كه خواهر مامان بزرگم ميشه اومد از مامان بزرگم پرسيد كه
به نظرت خانواده ي داماد چجورين ، ننه بزرگه ماام گفت خيلي خانواده شادين
باباش دنبك ميزنه ،
يعني ملاك شناختت تو حلقم،
ننه بزرگي دارمااااا
والا با اين نوناشون...!

@@@@

اس ام اس سركارى نصف شب:
مي خواستم يه چيز مهم رو بگم پاهات از زير لحاف اومده بيرون . يه وقت سرما نخوري!

@@@@

اس ام اس سركارى نصف شب:
اومدم ازت معذرت خواهي کنم . ميدونم خيلي تعجب کردي که واسه چي ؟ بعد وقتي ميگم نميفهمي ناراحت ميشي . آخه الان مگه ساعت ? نصفه شب نيست . خب واسه اينکه نصفه شب بيدارت کردم اومدم ازت عذرخواهي کنم . ميشه منو ببخشي !

@@@@

اس بازي من و مخاطب خاصم
من :سلام
اون: دارم ميخونم باي
من:اوكي فعلا باي بعد اس بده منتظرتم
چندساعت بعد
من:سلام تموم شد؟
اون
من منتظرم
من منتظر
من: نميخاي استراحت كني
اون
من منتظر
ساعت 11شب
اون :خابمه ميخام بخابم
من:دوستدارم شب خوب و خوش
اون
من تا صبح منتظر جواب
بابا اين امتحاناي پايان ترم هم دردسرنا

@@@@

اگر میخواهید در امتحانات موفق شوید : به نکات زیر توجه کنید

! کره خر به جای اینکه راه بیفتی دنبال من بیایی پایین بشین درستو بخون تا موفق بشی ......:دى

@@@@

این تو نبودی که مرا از خانه بیرونم کردی این جورابهای صاب مرده ات بود...

@@@@

ای کـسـانـی‌ کـه از خـودتـون خـوشـتـون مـیــاد
سـعـی‌ کـنـیـد بـفـهـمـیـد کـه ایـن یـه حـس درونـیـه و بـه دیـگـران ربـطـی‌ نـداره...!

@@@@

صفای ما پا برهنه ها می دونی چیه اینه که هیچ ریگی به کفشمون نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیگر مرد ایران کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 3,393
  • بازدید کلی : 105,493