loading...
دانلود آهنگ
سید علی آ بازدید : 136 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه

به سلامتی
اونی که واسه رفتنش گریه کردی …
اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد باهم خندیدن …
.

@@@@

هزار کلمه در جای خالییت ریختم اما پر نشد........... ب گمانم از جنس بی نهایتی.....

@@@@

ساده براي خودم ...
صُبح ها جلوی ِ آینه به خود َم سلام و بُغض بخیر می گویم ...

@@@@

تو انجا............من اینجا..........مشکل از ما نیست نیمکت های دنیا را بد چیده اند......

@@@@

دلم میخواهد تمام باورم را برایت بفرستم تا باورکنی بی تو بودن کار من نیست.......

@@@@

گاهی حتی جرات نمیکنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم جام خالیه یا نه....!

@@@@

هیچگاه ادعای خاص بودن نکرم ، اما خاصیت خاص بودن عشق تو مرا خاص کرد ، جدا ز دیگران و ممتاز و یگانه ی تو ، تو نیز خاص بمان ، چون خاصیت توست ، چون تو سلیقه منی 3>خاص تورا دیدم ، خاص نامت را بر لبانم جاری کردم ، وای ! چه حالت خاصی گرفت لبو زبانم به هنگام زمزمه نام خاص تو ، خاص خواستمتو با خاصیت خاصی خواستنمو اجابت کردی 3> خاصترینم خاص دوست دارم3>

@@@@

عشق را عاشق میداند که چیست
عاشق را عشق داند که کیست

@@@@

باتو حکایتی دیگر بود...
ونگاهی ک دنیا حسرتش را میخورد...
وجایی ک درقلب تو دارم،جایگاهی دست نیافتنی است برای همه!

@@@@

"وقتی دلت شکست"
اطرافیانتو از دست میدی و افسرده میشی و از دست میری و
دور خودت همش دیوار میکشی،
افسوس می خوری...
سیگار میکشی...
"سیامک عباسی"

@@@@

در كنار كلبه ات من آشيانه مبكنم
فضاي آشيانه را پر از ترانه ميكنم
كسي سوال ميكند براي چه تو زنده اي
و من براي زندگي تو را بهانه ميكنم

@@@@

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد
نفس است
تا باشم ..............تا باشی

@@@@

آنقدر میل تو دارد دل من که اگر نامه رسان گرگ بیابان باشد قدم میبوسم

@@@@

يك چشم من از فراغ دلبر بگريست
چشم دگرم حسود بود و نگريست
چون روز وصال شد من او را بستم
گفتم نگريستي نبايد نگريست

@@@@

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از كوي تو ليكن عقبت دل نگران
ماگذشتيم و گذشت آنچه تو برما كردي
تو بمان بادگران واي به حال دگران  

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیگر مرد ایران کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 3,373
  • بازدید کلی : 105,473